"Na oficiální míče slýcháme od jejich zavedení pouze chválu, a to ze strany hráčů, trenérů nebo fanoušků. Jsme proto rádi, že se nám úspěšnou spolupráci se značkou SELECT povedlo ještě rozšířit a oficiální míč s originálním designem bude mít od nové sezony poprvé v historii také druhá nejvyšší domácí soutěž," zhodnotil obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.
LFA se značkou SELECT spolupracuje od sezony 2022/23, kdy se ve FORTUNA:LIZE objevil historicky první oficiální míč. Pro ročník 24/25 je připravena již jeho třetí verze, která premiérově bude využita ve všech zápasech obou soutěží.
Už v minulé sezoně na základě dohody s LFA poskytnul SELECT klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY, které projevily zájem, míče pro zápasy a tréninky. Hned patnáct z šestnácti nabídku využilo a absolvovalo sezonu s balóny stejné kvality, s jakými se hrály utkání FORTUNA:LIGY.
"Příští sezona bude ve znamení novinek. Větší zisky z tendrů, nový generální partner, VAR centrum či kalibrovaná ofsajdová čára. Zavedení oficiálního míče i pro druhou ligu v tomto směru může působit jako drobnost, ale právě i tyto dílčí změny jsou dalšími důležitým prostředky ke zkvalitnění produktu, zvýšení prestiže a obecně podpoře fotbalového boomu, který tu všichni zažíváme," dodal Hajný.
Při práci na finální podobě oficiálního míče se opět vsadilo na moderní design a také na barvy, které jdou ruku v ruce s novou marketingovou strategií LFA. Dominantní jsou tak odstíny růžové, žluté, oranžové či modré.
LFA klubům první ligy poskytne 150 míčů v základní verzi a 35 v zimní. Pro kluby druhé ligy bude připraveno 65 míčů v základní verzi a 10 v zimní. Týmy obou soutěží je obdrží v nejbližších dnech, aby s nimi hned od začátku letní přípravy měly možnost trénovat.