Na ligových stadionech tak bude v nejbližších zápasech upřena pozornost zejména na rodiče s dětmi. Tradiční kampaň Ligové fotbalové asociace má za cíl nejen přilákat rodiny s dětmi na tribuny stadionů, ale zároveň upozornit na fenomén fotbalu, kdy právě rodiče a jejich péče stojí za kariérami a úspěchy všech vrcholných profesionálních hráčů.
V rámci Víkendu otců připravuje celá řada klubů doprovodný program, soutěže a další speciální akce cílené právě na rodiny s dětskými fanoušky. Plzeňská Viktoria například vydá speciální tematický magazín, pardubický klub organizuje fotosoutěž, další kluby chystají zvýhodněné vstupné pro rodiny s dětmi a podobně.
Víkend otců se poprvé v historii ponese hned dvěma ligovými koly – 24. a 25. kolem FORTUNA:LIGY a 19. a 20. kolem FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY. „Díky tomu se do Víkendu otců mohou zapojit všechny ligové kluby a přilákat na tribuny svých stadionů rodiny s dětmi, které si mohou odmalička začít budovat pozitivní vztah k fotbalu. Každý klub může akci uchopit po svém, ale pevně věřím, že celoligové téma Víkendu otců bude rezonovat na všech stadionech,“ řekl obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný.
O všech akcích, které kluby FORTUNA:LIGY v rámci Víkendu otců připravují, se fanoušci dozvědí na www.vikendotcu.cz, akce účastníků FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY monitoruje oficiální web soutěže www.fnliga.cz.