Připomněl, že ligové kluby loni ve vozech od Louda Auto+ najely více než 7,2 milionu kilometrů. Konkrétně se jednalo o modely Škoda Fabia a Octavia, Hyundai i30 a Ford Custom.
Vozy od Louda Auto+ budou rozděleny mezi všech 16 ligových klubů, které je využijí k zajištění svého provozu i k přepravě fotbalistů a jejich vybavení na zápasy. Od aktuálního soutěžního ročníku navíc dostávají vozy i kluby druhé nejvyšší soutěže. „Je pro nás velmi důležité, že jsme díky spojení s Louda Auto pokryli potřeby vozového parku pro všechny profesionální kluby. Vozy, které nám partner dodává, pokrývají nejen činnost A týmů, ale i dalších oblastí v jednotlivých celcích. Mám proto radost, že spolupráce bude pokračovat a beru to osobně jako ocenění fungování na obou stranách," říká Daniel Hajný, ředitel obchodu a marketingu LFA.
"Spojení s vrcholovým sportem se nám osvědčilo, stejně jako fotbal působíme ve všech regionech České republiky, Louda Auto má autocentra i servisy ve 13 tuzemských městech," dodal Robert Imling. Značka Louda Auto+ získá díky partnerství s LFA reklamu na stadionech i při televizních přenosech.
Společnost Louda Auto+ patří mezi velké prodejce ojetých vozů v České republice, zaměřuje se hlavně na "auta z první ruky", tedy kvalitní zánovní vozy tuzemského původu a jasné servisní historie. Provozuje autosalony ojetých vozů v Praze, Poděbradech, Teplicích, Pardubicích, Svitavách a Jihlavě. Současně staví největší autocentrum ojetých vozů v Evropě, vzniká ve Vrbové Lhotě u exitu 35 z dálnice D11.