20.08.2020 | LFA | Aktuální zprávy

Ligová fotbalová asociace představila před startem nové sezóny tři nové partnery

Foto: LFA
LFA se i v těžké době podařilo domluvit spolupráci s třemi novými partnery. Na dnešní tiskové konferenci byl představen nový mediální partner, kterým se stala skupina Evropa 2 a Frekvence 1. Partnerem FORTUNA:LIGY bude pro nadcházející soutěžní ročník společnost Elko EP a s dalším vývojem projektů na poli esportu pomůže LFA poradenská společnost Deloitte.

K lize se před startem nového ročníku podařilo přilákat také několik nových partnerů. „Jsem nesmírně rád, že se nám v této nelehké době daří získat obchodní i mediální partnery k fotbalovým ligovým soutěžím. Dokazuje to, že se nám naše úsilí udržet při životě profesionální soutěže vyplácí a vede k pozitivním výsledkům,“ okomentoval vstup nových partnerů předseda LFA Dušan Svoboda. Mezi partnery nejvyšší soutěže se zařadí nově společnost Elko EP. Jeden z předních světových výrobců elektronických přístrojů, bezdrátových systémů a inteligentní elektroinstalace uzavřel spolupráci s LFA na jeden rok. Společnost Elko EP dodává do celého světa relé, produkty pro chytré domy, řešení pro řízení budov a elektrické vybavení hotelů již 27 let a nyní se stává významným partnerem ligového fotbalu v Česku. „Protože se po více, než dvě desetiletí snažíme vyvíjet a vyrábět „prvoligové přístroje“, které mají zvučné jméno nejen v ČR, ale i v zahraničí, je pro nás výzvou se propojit s první fotbalovou ligou. A protože se nám i v této nelehké „korona době“ daří, rozhodli jsme se podpořit nejpopulárnější sport u nás,“ řekl k partnerství s LFA Jiří Konečný, předseda představenstva holdingu Elko, který v minulosti obdržel několik významných ocenění jako například Firma roku, Vizionář roku, Globální exportér nebo Superbrands 2019 a 2020. "Chtěl bych všechny partnery přivítat v úzkém kruhu profesionálního fotbalu a věřím, že jejich spolupráce s Ligovou fotbalovou asociací a FORTUNA:LIGOU bude prospěšná pro obě strany. Vážím si toho, že s v této době rozhodli podpořit profesionální fotbal," řekl Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel LFA.

Ligová fotbalová asociace na předsezónní tiskové konferenci představila mediální partnerství s rozhlasovými stanicemi Evropa 2 a Frekvence 1. „Těší nás, že můžeme být partnerem tak velké sportovní události, jakou je nejvyšší fotbalová soutěž. Našim posluchačům Evropy 2 i Frekvence 1 tak jistě uděláme velkou radost, neboť fotbal je jeden z nejoblíbenějších a nejrozšířenějších sportů u nás. Navíc tak podpoříme sport v dnešní nelehké době,“ podotkla Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio. Významnou především poradenskou podporu poskytne ligovému fotbalu díky uzavřenému memorandu společnost Delooitte.„Zájmem Deloitte je ve spolupráci s LFA rozvíjet oblast esportu, včetně fotbalových her. Esport přináší obrovské možnosti jak klubům a jejich fanouškům, tak všem současným i potenciálním partnerům sportu, kteří tuto oblast postupně objevují,“ říká partner Deloitte Martin Bohuslav.