Unikátní projekt zaujal svou jedinečností. Jádrem výzvy byl imaginární zápas se Slavií Praha – vzpomínka na rekordní zápas z roku 1996, který navštívilo na slavném stadionu za Lužánky více než 40 tisíc diváků. Dárci, kteří si koupili vstupenku za 200 Kč, dostali v rámci výzvy řadu bonusů – přístup k fotografiím a historickým materiálům a videopřenosům zápasů proti Chebu, Spartě a Rapidu Vídeň.
Akci trvající od 18. března do 30. dubna podpořila řada někdejších i současných fotbalových hvězd a také spousta dalších známých osobností. Do samotného projektu se navíc krátce po jeho spuštění zapojili i fanoušci pražské Slavie, pro něž byl vytvořen virtuální sektor hostí. Na stadion se nakonec prodalo více než 6000 vstupenek a kompletní výtěžek putuje pro Fakultní nemocnici Brno, kde zdravotnice a zdravotníci už téměř dva měsíce bojují v první linii s koronavirem.
"Chtěl bych touto cestou poděkovat všem dárcům, kteří výzvu podpořili a pomohli tak dosáhnout na tuto částku. Velké díky patří také všem z oddělení marketingu, kteří myšlenku výzvy realizovali," uvedl pro web Zbrojovky Brno při předání šeku majitel klubu Václav Bartoněk. „Měli jsme metu, které jsme chtěli dosáhnout, a to byl milion korun,“ doplnil Petr Švancara.
Šek od Bartoňka a Švancary převzal ředitel FN Brno Jaroslav Štěrba. „Jsem mile překvapen finanční částkou, za kterou jménem FN Brno děkuji klubu a lidem, kteří na ni přispěli. Prostředky budou využity ve prospěch zaměstnanců, kteří stáli v první linii. Ve prospěch lidí, kteří pracovali na infekční klinice, ve výtěrových stanech, v třídících střediscích, na urgentním příjmu. Kteří naskočili do boje proti nové infekci od prvního dne a nebáli se, neschovali se, nezavřeli se za několik západů, ale naopak tomu čelili,“ řekl za celou nemocnici Štěrba.